Karbantartás és javítás

 


Amennyiben érdeklődik az adott termék, szolgálatatás iránt, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot:

Karbantartás és javítás

Szolgáltató csapatunk gyorsan reagál a meghibásodásokra, mivel a szervizjárművekben sok pótalkatrész található, ezáltal minimalizálva a leállási időt. Ipari környezetben alternatívákat vagy csere termékeket kínálunk a működési veszteségek csökkentése érdekében. Kínálunk különleges megelőző karbantartási szolgáltatási szerződéseket is. A standard helyszíni javítások teljes rendszerellenőrzést jelentenek, és 6 hónap garanciát biztosítunk a javítás után. A EuroScale Garancia Plus+ Szolgáltatás garantálja a biztonságos működést minimális költségek mellett.

VILÁGSZINTŰ VEZETŐ MÁRKÁK

Világszerte vezető gyártói márkák forgalmazása, amelyek támogatása mindig biztosítja gyártásunk és szolgáltatásaink legmagasabb minőségét.

RUGALMASSÁG ÉS GYORS SZÁLLÍTÁS

A legmegfelelőbb megoldásokkal dolgozunk, akár ütemezett, akár sürgős esetekben, ügyfeleink prioritásait szem előtt tartva.

ELSŐ A BIZTONSÁG


Az emberi biztonság az elsődleges, a gépeket és a gyártást csak ezután helyezzük előtérbe.

KREATIVITÁS A HELYSZÍNEN


Soha nem hagyjuk abba a munkát, nehézségek esetén sem – kreatív csapataink megoldják a problémát.

Hogyan kérhetek javítást?

  • Látogass el weboldalunkra, és kattints a „Eseti szerviz hibajelentés” menüpontra, töltsd ki a rövid űrlapot, majd küldd el nekünk.
  • Alternatív megoldásként küldj egy e-mailt a meghibásodás részletes leírásával, és ha lehetséges, csatolj további fényképeket az alkalmazásról.

Mennyi a javítás költsége?

  • A standard javításokat fix áron ajánljuk, függetlenül a tényleges munkavégzés idejétől. Az ajánlat egy adott gépre érvényes. A szerződött Garancia Plus+ szolgáltatás keretében a gépenkénti költség minimális.