EuroScale Logó

Mindig egy lépéssel az Igények és a Versenytársak előtt!

EuroScale - Szlovák zászló EuroScale - Angol zászló EuroScale - Magyar zászló


Elköltöztünk! Látogassa meg új weboldalunkat a www.ipartechnika.com oldalon!

Friss információkkal és bővülő termékkínálatunkkal várjuk Ügyfeleinket 2018-ba is! 


Újdonságaink

Kenéstechnikai újdonságok

Rovatunkban érdekességeket kívánunk megosztani az érdekeltségeinkbe tartozó termékek, technológiák köréből. Ezek részben a saját tapasztalataink, részben partnereink, versenytársaink, vagy saját megoldások.


Polipump

Kenőzsír és olajkenés mobil és ipari alkalmazásokon.

Design és többlet-szolgáltatások: ez a kis szivattyú számos egyedi, csak Dropsa PoliPump-ban megtalálható funkcióval rendelkezik, melyek a tervezés és üzemeltetés biztonságát és kényelmét szolgálják. Kialakításának köszönhetően nem csupán beltéri, de kültéri vagy mobil alkalmazásokhoz is alkalmazott.

VARIO-Drive: Az innovatív rendszer: a VARIO-Drive rendszer egy új elektronikus megoldás a szivattyú motorjának védelmére és szállítás igazán pontos beállítására. Ez nagyobb megbízhatóságot és élettartamot jelent egy oldalon, másrészt a kenőanyag legpontosabb beállítását teszi lehetővé. A szivattyú szállítási teljesítménye (egy kimeneten) 0,02ccm - 0,13ccm/ciklus között változtatható. Sosem látott előny és lehetőség a legpontosabb adagolásra, 6 különböző méretű pumpaelem segítségével.

Vezérlőpanel: az integrált vezélés irányítja az időzítést, start és stop a kenési ciklus a beállításnak megfelelően a felhasználó által kiválasztott érték. Az alapértelmezett beállítás a 2 ciklus / min.

Beállítási variációk:

Egy ciklus: a szivattyúban található minden pumpaelem egyszeri kiadagolása, azaz egy 360º-os fordulat.



Dropsa Vip4Chain

Technikai újdonságaink közül kiemelnénk a Dropsa Vip4Chain MQL (Minimal Quantity Lubrication - minimálkenés) technológiás olaj-levegő kenőrendszerét. A kenéstechnikai piacon

Dropsa kenőrendszer

új, megoldásában és elérhetőségében egyedi megoldás magába foglalja a 70-es években kidolgozott olajköd rendszerek előnyeit, majd a 90-es években kidolgozott olaj-levegő technológiák érdemeit. Az Unióban már szinte tiltott, környezetszennyező olajköd kenés a kis mennyiségű olajat mikronnyi elemekre bontotta, majd köd formában jutatta a kenés hely környezetébe. Az alkalmazott technika révén a levegőbe jutatott olaj nagy része szennyező, környezet-károsító anyagként keringett a levegőben, nagy veszteséggel működött.kenés A korszerűbb olaj-levegő rendszerekben (pl. Lincoln) a levegő kisebb nyomása az olajat nem bontja meg, csupán a vezetékek falán kúszásra kényszeríti, kvázi "szállítja" a kenési pont felé, ahol a kialakítás függvényében vékony olajpermet, vagy olajsugár formájában kerül a hűtendő, kenendő felületre.

A legkorszerűbb technológiákban már nem csupán a megfelelő minőségű olaj-levegő keverés van jelen, a minimális olajfelhasználásért és maximális hatékonyságért, de magukban foglalják a különböző paraméterek ellenőrzésére, és beállítására vonatkozó elektronikai egységeket is.

A Dropsa Vip4Chain család optimális megoldás a tartós szerszám, vagy lánckenés biztosításához, hiszen a kis olajmennyiséggel optimális védelmet biztosít, illetve a keverék minőségét, a téplevegő nyomását is kontroll alatt tarja, valamint a kenési időtartamokat, időpontokat is egyszerűen, és szinte határok nélkül lehet beállítani.

Magyarországon is sikerült már több helyen alkalmaznunk ezt az MQL rendszert, például fémmegmuközponti zsírzásnkáló (falcoló-, lyukasztó- és hajlítógépek) berendezések esetében, ahol a korábbi kézi, vagy hiányos kenést leváltva, jelentősen emeltük a gyártás hatékonyságát, gyakorlatilag nullára csökkentve az anyaghibából adódó selejtek számát. Bizonyított az alkalmazás a lánckenés területén is, hiszen bárhol helyeztük ki tesztelésre berendezésünket, minden vállalatnál sikert aratott, és további alkalmazási megoldások keresésére ösztönözte partnereink szakembereit.

A működésről részletek:

Hamarosan piacra kerülő, és nagy nemzetközi érdeklődést kiváltó technikai fejlesztésünk, köszönhetően Illés Gyula mérnök kollégámnak, a vasúti közlekedésben egyre nagyobb szerepet kapó sínkenés problémáját oldja meg, elérhető árakon, és számos technikai újítással.

A vasúti sínek, a támkarima nyomására a kanyarívekben extrém módon megkopnak a külső ív belső felületén. Amíg a kerék cseréje relatív alacsony költségen megoldható, addig a pálya elemeinek cseréje forgalomkorlátozással és jelentősebb műszaki költségekkel jár. Erre ad hathatós megoldást a pályív belső felületét, a vonatkerék segítésével "bezsírozó" berendezés. A működésről készített, angol feliratos video-klippünk elsősorban a működést mutatja be, a megtérülésről szóló számítások még jelenleg is folyamatban vannak. Előzetes számok alapján a berendezés telepítési költségei már a tesztelési periódusban megtérültek...